PO WER

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W sobotę 05.05.2019 r. grupa najlepszych "zawodowców" z klas drugich i trzecich Technikum i ZSZ wyleciała do Malagi, słonecznej miejscowości w południowej Hiszpanii. Podczas czterotygodniowego pobytu odbywali praktyki zawodowe w firmach z branży informatycznej, ekonomicznej oraz mechanicznej. To była dla nich unikalna okazja, aby doskonalić swoje umiejętności zawodowe, poznać ciekawe miejsca, kulturę, język hiszpański oraz odpocząć na słonecznych plażach.

Głównym celem projektu mobilności "Hola POWER w Hiszpanii! II",  jest wyrobienie umiejętności adoptowania się do warunków życia i pracy w różnych krajach europejskich oraz doskonalenie umiejętności zawodowych zgodnie z najnowocześniejszymi standardami. Dzięki udziałowi w projekcie uczniowie będą mieli ułatwione przejście z etapu nauki do etapu zatrudnienia, ułatwione wejście na trudny i dynamiczny rynek pracy.

Najlepsi uczniowie, którzy zakwalifikowali się do projektu wraz z opiekunami, Panią Bożeną Kęsicką i Panem Dariuszem Szojką, przebywali w hotelu Albergue Inturjoven Malaga.  

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Znamy już uczestników staży do Hiszpanii!

Projekt mobilności pt. "Hola Erasmus+ w Hiszpanii!" nr: 2017-1-PL01-KA102-037333
Edycja na rok 2018/2019

W ramach tego projektu, już 14 kwietnia kolejna grupa najlepszych "zawodowców" PCKZiU wyleci do pięknej Andaluzji w Hiszpanii na 4 tygodniowe praktyki zawodowe w firmach z branży logistycznej, ekonomicznej oraz mechanicznej. 

Projekt mobilności pt. "Hola POWER w Hiszpanii! II" nr: 2018-1-PL01-KA102-048500
Edycja na rok 2018/2019

W ramach projektu, 05 maja pierwsza grupa najlepszych "zawodowców" PCKZiU wyleci do Malagi, słonecznej miejscowości w południowej Hiszpanii na 4 tygodniowe praktyki zawodowe w firmach z branży informatycznej, ekonomicznej oraz mechanicznej. 

W projekcie biorą udział uczniowie klas drugich i trzecich Technikum i ZSZ z PCKZiU w Jaworze.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Ruszamy z rekrutacją do udziału w projekcie pt. "HOLA PO WER W HISZPANII! II"

W ramach projektu grupa uczniów wyleci w maju do pięknej Andaluzji w Hiszpanii na 4 tygodniowe praktyki zawodowe w firmach branży ekonomicznej, mechanicznej oraz informatycznej.

Regulamin rekrutacji do projektu

nr  2018-1-PL01-KA102-048500 w ramach projektu „Ponadnarodowa mobilność uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+  sektor Kształcenie i szkolenia zawodowe
Edycja na rok 2018/2019

W Projekcie udział brać mogą uczniowie klas drugich i trzecich Technikum i ZSZ z PCKZiU w Jaworze.

Rekrutacja na wyjazd na staż do Hiszpanii w ramach projektu  Hola POWER w Hiszpanii! II odbywa się na podstawie klasyfikacji punktowej i wyników oraz osiągnięć w poprzednim roku szkolnym. Podstawą udziału w rekrutacji punktowej jest brak ocen niedostatecznych i klasyfikacja ze wszystkich przedmiotów.

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

PO WER - czyli Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój

To program który powstał w odpowiedzi na potrzeby reform w obszarach zatrudnienia, włączenia społecznego, edukacji, szkolnictwa wyższego, zdrowia i dobrego rządzenia.

Program jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) oraz ze środków specjalnej linii budżetowej Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych (Youth Employment Initiative – YEI), a także z budżetu państwa. Na realizację Programu przeznaczone zostanie ponad 5,4 mld euro, w tym ponad 2 mld euro na wsparcie osób młodych.   

Ministerstwo Edukacji Narodowej jest Instytucją Pośredniczącą (IP MEN) odpowiedzialną za realizację Działań: 2.10, 2.13, 2.14 i 2.15 w ramach II Osi Priorytetowej PO WER – Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji.

Więcej informacji o programie PO WER